Robootika (RO). Perioodil: 1p., klass: 11,12 e-kursus Aktiivne kodanik, kogukonnapraktika (ÜÕ4). Perioodil: 1-5p., klass: Õpetajaeriala karjäärivalikuna (IÕ6). Perioodil: 1,2p., klass: 11,12 Digitaalelektroonika ja mikrokontrollerid (DeM). R suunale Perioodil: 1,2,3p., klass: 11 Sissejuhatus inseneeriasse (Ins). R suunale Perioodil: 1,2,3p., klass: 11 3D-modelleerimine ja printimine (JO3D). Perioodil: 2,3p., klass: Tehnoloogia tarbijast loojaks 1 (Programmeerimiskeel: Python) (IF8). H, L suunale Perioodil: 3p., klass: Praktiline kodukeemia (KEp4). H, R suunale Perioodil: 4p., klass: 11,12 Tarkvaraarendus (Programmeerimise keel: Python) (IF10). Perioodil: 4,5p., klass: |
Draama ja teater (KI8). H suunale Perioodil: 2p., klass: 11 Loovalt luulest (KI9). H suunale Perioodil: 4p., klass: 12 Ettevalmistus riigieksamiks (MA15). Perioodil: 5p., klass: 12 Üldistav bioloogia (BI5). H,R suunale Perioodil: 5p., klass: 12 Üldistav keemia (KEv5). Perioodil: 5p., klass: 12 |
1. periood | 2. periood | 3. periood | 4. periood | 5. periood |
---|---|---|---|---|
Religioonilugu 1 * R,L suunale | Religioonilugu 2 * R,L suunale | | Joonestamine 1 * L,H suunale Orgaaniline keemia II * H suunale | Loovalt luulest * R,L suunale |
Õpetaja(d): | |
Klassidele: 11,12 Perioodil: 5 | |
Eeldusained: | Ei ole. |
Teemad: | Psühholoogia kui teadus. Taju, mälu, emotsioonid. Vajadused ja motivatsioon. Õppimine. Sotsiaalsed protsessid. Psühholoogia rakendused. |
Hinde kujunemine: | Jooksvalt (tundidest osavõtt + iseseisev töö). |
Kursuse arvestus: | Arvestatakse kooli lõpetamiseks vajalike kursuste hulka |
Kursuse pikem kirjeldus: | ava lisainfo (pdf/link) |
Kursus - Tervise ja esmaabi kursus (IÕ3) Õpetaja(d):Triin Ulst, Trine Lepp | |
Klassidele: Perioodil: 5 | |
Eeldusained: | Ei ole. |
Teemad: | Kursuse teemad: tervise ja haiguse mõiste, haiguste statistika Eesti kohta tervise näitajad: KMI, vererõhk, kolesterool, veresuhkur vigastuste mõiste, statistika, ennetamise maatriks, triaaži mõiste, erakorralised situatsioonid enamlevinud vigastused, esmaabi õpetus (sidumine) elustamise põhimõtted (ABC) elustamisaparaadi AED kasutamine teaduvuseta kannatanu asend, traumahaige käsitlus situatsioonülesannete lahendamine |
Hinde kujunemine: | kursust hinnatakse arvestatud või mittearvestatud, mille eelduseks on aktiivne osavõtt kursusest, samuti hinnatakse situatsioonülesannete lahendamise oskust |
Kursuse arvestus: | Arvestatakse kooli lõpetamiseks vajalike kursuste hulka |
Lisateave: | Lisaks esinevad erinevaid valdkondi praktiseerivad omaala spetsialistid |
Kursus - Karjääriplaneerimine (IÕ4) Õpetaja(d): | |
Klassidele: Perioodil: 4 | |
Eeldusained: | Ei ole. |
Teemad: | Enesetundmine. Õppimisvõimaluste ja töömaailma tundmine. Planeerimine ja otsustamine. |
Hinde kujunemine: | Jooksvalt (tundidest osavõtt + iseseisev töö). |
Kursuse arvestus: | Arvestatakse kooli lõpetamiseks vajalike kursuste hulka |
Kursus - Õpetajaeriala karjäärivalikuna (IÕ6) Õpetaja(d): | |
Klassidele:11,12 Perioodil: 1,2 | |
Eeldusained: | Ei ole. |
Teemad: | Teemad: I moodul. Mina inimese ja õppijana. Õpetajaameti olemus, õpetajale esitatavad nõudmised, õpetajatööks vajalikud isikuomadused, uskumused ja teadmised (õpetaja ja inimesena ja õpetajaamet elukutsena). II moodul. Õpetaja kui õppekeskkonna kujundaja, õppimise ja õpetamise alused, vaimse ja füüsilise õppekeskkonna kujundamine. III moodul. Õpetajaks õppimise võimalused (õpingud ja karjäärivõimalused). |
Hinde kujunemine: | Kursust hinnatakse skaalal arvestatud/mittearvestatud (eristamata hindamine). Kursuse jooksul saab õpilane jooksvat edasiviivat tagasisidet läbi automaatse hindamise, enesehindamise, õpetajalt ja kaasõppijatelt. |
Kursuse arvestus: | Arvestatakse 96 kursuse sees. |
Lisateave: | Kursus annab võimaluse omandada esmased teadmised õppimise ja õppeprotsessi kohta, toetab õpilaste teadlikkuse tõstmist õpetaja elukutsest ning suunab gümnasistid õpetamisega seotud õppimis- ja karjäärivõimalusteni. |
Kursuse pikem kirjeldus: | ava lisainfo(pdf/link) |