Robootika (RO). Perioodil: 1p., klass: 11,12 e-kursus Aktiivne kodanik, kogukonnapraktika (ÜÕ4). Perioodil: 1-5p., klass: Õpetajaeriala karjäärivalikuna (IÕ6). Perioodil: 1,2p., klass: 11,12 Digitaalelektroonika ja mikrokontrollerid (DeM). R suunale Perioodil: 1,2,3p., klass: 11 Sissejuhatus inseneeriasse (Ins). R suunale Perioodil: 1,2,3p., klass: 11 3D-modelleerimine ja printimine (JO3D). Perioodil: 2,3p., klass: Tehnoloogia tarbijast loojaks 1 (Programmeerimiskeel: Python) (IF8). H, L suunale Perioodil: 3p., klass: Praktiline kodukeemia (KEp4). H, R suunale Perioodil: 4p., klass: 11,12 Tarkvaraarendus (Programmeerimise keel: Python) (IF10). Perioodil: 4,5p., klass: |
Draama ja teater (KI8). H suunale Perioodil: 2p., klass: 11 Loovalt luulest (KI9). H suunale Perioodil: 4p., klass: 12 Ettevalmistus riigieksamiks (MA15). Perioodil: 5p., klass: 12 Üldistav bioloogia (BI5). H,R suunale Perioodil: 5p., klass: 12 Üldistav keemia (KEv5). Perioodil: 5p., klass: 12 |
1. periood | 2. periood | 3. periood | 4. periood | 5. periood |
---|---|---|---|---|
Religioonilugu 1 * R,L suunale | Religioonilugu 2 * R,L suunale | | Joonestamine 1 * L,H suunale Orgaaniline keemia II * H suunale | Loovalt luulest * R,L suunale |
Kursus - Majandusõpe (MAJ1) Õpetaja(d):Ülle Seevri | |
Klassidele:11,12 Perioodil: 1 | |
Eeldusained: | Ei ole. |
Teemad: | Majanduse olemus. Nõudlus ja pakkumine, hind. Inimene kui omanik,tootja, töötaja ja tarbija. “Majandusteadus on osake igapäevaelust“ , sest inimesed otsustavad iga päev kuidas oma vajadusi rahuldada nappivate ressurssidega. Kursus käsitleb majanduse algtõdesid. . |
Hinde kujunemine: | Valikvastustega testi alusel.Aktiivse ja tulemusliku töö eest võimalik saada tunnis boonushindeid. |
Kursuse arvestus: | Arvestatakse kooli lõpetamiseks vajaliku kursusena. |
Lisateave: | Kursus tutvustab majanduse põhimõisteid,tutvutakse erinevate majandussüsteemide põhimõtetega. Kursuse üheks eesmärgiks on aidata paremini aru saada ühiskonnas toimuvatest nähtustest ja protsessidest ning vastastikustest seostest nii üksikisiku, ettevõtte, riigi kui ka rahvusvahelisel tasandil. Õppimine läbi tegevuse (mitmed situatsiooniülesanded) |
Kursus - Ettevõtlusõpe (MAJ2) Õpetaja(d): | |
Klassidele:11,12 Perioodil: 2 | |
Eeldusained: | Ei ole. |
Teemad: | Ettevõtlus.Äriplaan. Ettevõtte asutamine, Ettevõtte juhtimine ja raamatupidamine. Konkurents. Turundus. Ärieetika. |
Hinde kujunemine: | Valikvastustega testi alusel. Aktiivse ja tulemusliku töö eest võimalik saada tunnis boonushindeid. |
Kursuse arvestus: | Arvestatakse kooli lõpetamiseks vajalike kursuste hulka |
Lisateave: | Kursuse oluliseks ülesandeks on suurendada SINU ettevõtlikkust.Kursuse eesmärk on tutvustada Sind ettevõtlusmaailmaga lähemalt. Kursuse praktilist osa täiendavad külalisesinejad ja kursuse jooksul külastatakse erinevat tüüpi ettevõtteid. Kursus toetab karjääriplaneerimise kursust. |
Kursus - Rahatarkus (MAJ3) Õpetaja(d):Ülle Seevri | |
Klassidele:11,12 Perioodil: 3 | |
Eeldusained: | Ei ole. |
Teemad: | Raha ja finantsmajandus.Väärtpaberid ja väärtpaberiturud. Isikliku rahanduse, investeerimise, maksunduse ja laenamise alused. Valitsuse osa majanduses. |
Hinde kujunemine: | Valikvastuste testid. Kursust hinnatakse arvestatud või mittearvestatud. |
Kursuse arvestus: | Arvestatakse kooli lõpetamiseks vajalike kursuste hulka |
Lisateave: | Kursuse eesmärk on suurendada õpilaste FINANTSKIRJAOSKUST. Kursuse märksõnad on targad ehk SMART EESMÄRGID, rahaasjade süsteem,RAHA,, pangateenused, säästmine, INVESTEERIMINE. Kursusel mitmed külalised (vilistlased) |