Robootika (RO). Perioodil: 1p., klass: 11,12 e-kursus Aktiivne kodanik, kogukonnapraktika (ÜÕ4). Perioodil: 1-5p., klass: Õpetajaeriala karjäärivalikuna (IÕ6). Perioodil: 1,2p., klass: 11,12 Digitaalelektroonika ja mikrokontrollerid (DeM). R suunale Perioodil: 1,2,3p., klass: 11 Sissejuhatus inseneeriasse (Ins). R suunale Perioodil: 1,2,3p., klass: 11 3D-modelleerimine ja printimine (JO3D). Perioodil: 2,3p., klass: Tehnoloogia tarbijast loojaks 1 (Programmeerimiskeel: Python) (IF8). H, L suunale Perioodil: 3p., klass: Praktiline kodukeemia (KEp4). H, R suunale Perioodil: 4p., klass: 11,12 Tarkvaraarendus (Programmeerimise keel: Python) (IF10). Perioodil: 4,5p., klass: |
Draama ja teater (KI8). H suunale Perioodil: 2p., klass: 11 Loovalt luulest (KI9). H suunale Perioodil: 4p., klass: 12 Ettevalmistus riigieksamiks (MA15). Perioodil: 5p., klass: 12 Üldistav bioloogia (BI5). H,R suunale Perioodil: 5p., klass: 12 Üldistav keemia (KEv5). Perioodil: 5p., klass: 12 |
1. periood | 2. periood | 3. periood | 4. periood | 5. periood |
---|---|---|---|---|
Religioonilugu 1 * R,L suunale | Religioonilugu 2 * R,L suunale | | Joonestamine 1 * L,H suunale Orgaaniline keemia II * H suunale | Loovalt luulest * R,L suunale |
Kursus - Tarkvaraarendus (Programmeerimise keel: Python) (IF10) Õpetaja(d):Anneli Mägi koostöös Arvutiteaduste Instituudiga | |
Klassidele: Perioodil: 4,5 | |
Eeldusained: | "Tehnoloogia tarbijast loojaks" kursus või samal tasemel pädevused |
Teemad: | Kahemõõtmeline järjend. Kahemõõtmeline tsükkel. Andmevahetus failidega. Tarkvaraarendus e etapid ja andmeanalüüs. Ennik, sõnastik ja rekursioon. Kordamine arvetuseks ja projekt. |
Hinde kujunemine: | Mitteeristav hindamine (A/MA) Kursuse positiivseks lõpetamiseks tuleb: • edukalt lahendada ettenähtud programmeerimisülesanded, • sooritada nädalatestid, • koostada tingimustele vastav digilahenduse arendusprojekt, • sooritada edukalt arvestustöö. |
Kursuse arvestus: | Arvestatakse 96 kursuse sees. |
Lisateave: | Digiõpikus on iga teema kohta lugemismaterjal ja enesekontrolliülesanded, individuaalselt tuleb lahendada 2-5 programmeerimisülesannet ning sooritada nädalatest. Kursuse lõpus on võimalik registreerida igaaastasele TU programmeerimiseeksamile https://didaktika.cs.ut.ee/progeksam/ |
Kursuse pikem kirjeldus: | ava lisainfo(pdf/link) |
Kursus - Tehnoloogia tarbijast loojaks 1 (Programmeerimiskeel: Python) (IF8) Õpetaja(d):Anneli Mägi koostöös Arvutiteaduste Instituudiga | |
Klassidele: , suunale H, L Perioodil: 3 | |
Eeldusained: | Õpilastele, kel kokkupuude programmeerimisega puudub või on vähene |
Teemad: | 1. Sissejuhatus 2. Tingimuslause 3. Tsükkel 4. Sõned. Graafika 5. Järjend 6. Funktsioon 7. Andmevahetus. Lihtne kasutajaliides. 8. Digilahenduse arendusprojekt 9. Kordamine arvestuseks. Arvestustöö |
Hinde kujunemine: | Mitteeristav hindamine (A/MA) Kursuse positiivseks lõpetamiseks tuleb: • edukalt lahendada ettenähtud programmeerimisülesanded, • sooritada nädalatestid, • koostada tingimustele vastav digilahenduse arendusprojekt, • sooritada edukalt arvestustöö. |
Kursuse arvestus: | Arvestatakse 96 kursuse sees. |
Lisateave: | Digiõpikus on iga teema kohta lugemismaterjal ja enesekontrolliülesanded, individuaalselt tuleb lahendada 2-5 programmeerimisülesannet ning sooritada nädalatest. Kursuse lõpuosa keskendub digilahenduse arendusprojektile, kordamisele ja arvestustööle. Digilahenduse arendusprojekt tehakse individuaalselt või 2-3-liikmelistes rühmades. |
Kursuse pikem kirjeldus: | ava lisainfo(pdf/link) |