Robootika (RO). Perioodil: 1p., klass: 11,12 e-kursus Aktiivne kodanik, kogukonnapraktika (ÜÕ4). Perioodil: 1-5p., klass: Õpetajaeriala karjäärivalikuna (IÕ6). Perioodil: 1,2p., klass: 11,12 Digitaalelektroonika ja mikrokontrollerid (DeM). R suunale Perioodil: 1,2,3p., klass: 11 Sissejuhatus inseneeriasse (Ins). R suunale Perioodil: 1,2,3p., klass: 11 3D-modelleerimine ja printimine (JO3D). Perioodil: 2,3p., klass: Tehnoloogia tarbijast loojaks 1 (Programmeerimiskeel: Python) (IF8). H, L suunale Perioodil: 3p., klass: Praktiline kodukeemia (KEp4). H, R suunale Perioodil: 4p., klass: 11,12 Tarkvaraarendus (Programmeerimise keel: Python) (IF10). Perioodil: 4,5p., klass: |
Draama ja teater (KI8). H suunale Perioodil: 2p., klass: 11 Loovalt luulest (KI9). H suunale Perioodil: 4p., klass: 12 Ettevalmistus riigieksamiks (MA15). Perioodil: 5p., klass: 12 Üldistav bioloogia (BI5). H,R suunale Perioodil: 5p., klass: 12 Üldistav keemia (KEv5). Perioodil: 5p., klass: 12 |
1. periood | 2. periood | 3. periood | 4. periood | 5. periood |
---|---|---|---|---|
Religioonilugu 1 * R,L suunale | Religioonilugu 2 * R,L suunale | | Joonestamine 1 * L,H suunale Orgaaniline keemia II * H suunale | Loovalt luulest * R,L suunale |
Kursus - Biblioteraapia (KI 10) Õpetaja(d): | |
Klassidele: Perioodil: 4 | |
Eeldusained: | Valmidus lugeda läbi kursuse aluseks olevad ilukirjandusteosed ning väljendada oma seoseid ja tõlgendusi, lahendada loovülesandeid, uurida ennast ja maailma ilukirjanduse kaudu. |
Teemad: | Kursuse alustekstideks on järgmised ilukirjandusteosed: Berit Kaschan "Täna piisab vähesest" (Puänt, 2022), Erlend Loe "naiiv.super" (1996, ek 2000) Patti Smith „Pühendumus“ (LR 11-12/2022). Kursuse alguses valitakse ühiselt lugemiseks veel üks teos. |
Hinde kujunemine: | Mitteeristav hindamine (arvestatud/mittearvestatud). Täpsemad kursuse läbimise tingimused lepitakse kokku kursuse esimeses tunnis. |
Kursuse arvestus: | arvestatakse 96 kursuse sees |
Lisateave: | Kursuse eesmärk on väärtustada lugemist kui aega ning süvenemist nõudvat protsessi: esmaspäevahommikune tund on lugemistund. Neljapäevases ja reedeses tunnis uurime omaette ja koos nii isiklikke kui ka üldkultuurilisi seoseid lugeja ja teksti vahel ning jagame tõlgenduste paljusust. Kursuse eesmärk on lasta kirjandusel end haarata ning arendada alternatiivseid mõtlemis- ja tegutsemisstruktuure. |
Kursus - Loovalt luulest (KI9) Õpetaja(d): | |
Klassidele:12 , suunale H Perioodil: 4 | |
Eeldusained: | Eeldusained puuduvad. Ka luule lugemise ja sellest vaimustumise kogemus võib puududa. |
Teemad: | Kursuse jooksul saab õpilane ülevaate lüürilise teksti tunnustest, tuletab meelde levinumate luule analüüsimisel kasutatavate mõistete sisu. Õpilane loeb eesti luulet, arutleb luule olemuse üle. Sõnastab oma tundeid, mõtteid, paralleele, mida loetud autori luule temas tekitab. Uurib, mis luuletuses mõjub ja kuidas autor seda saavutab. Jagab kaaslastega. Tähtis on isiklik kontakt luuleilmaga. |
Hinde kujunemine: | Mitteeristav hindamine (arvestatud/ mittearvestatud) |
Kursuse arvestus: | Jah |
Lisateave: | Kursuse lõpuks on õpilane ellu viinud ühe luuleprojekti ja osa saanud klassikaaslaste luule lugemisel hinge või pähe pugenud ideedest. On luuleilmas ringi luusimiseks julgem ja avatum. |
Kursus - Loovalt luulest (KI9) Õpetaja(d): | |
Klassidele: , suunale R,L Perioodil: 5 | |
Eeldusained: | Eeldusained puuduvad. Ka luule lugemise ja sellest vaimustumise kogemus võib puududa. |
Teemad: | Kursuse eesmärk on sõbruneda luulega. Selleks loetakse ja kuulatakse eesti luuletajate eri ajastutest pärit loomingut ja tõlgitakse, tõlgendatakse, kogetakse seda eri sorti meeleliste või keeleliste väljendusvahendite abil. |
Hinde kujunemine: | Mitteeristav hindamine (arvestatud/ mittearvestatud) |
Kursuse arvestus: | Jah |
Lisateave: | Kursuse lõpuks on õpilane lugenud ja tõlgendanud eesti luulet. Arendanud eneses nii keele- kui ka meeleerksust. Kogenud koos tegutsemisel tekkivat inspireerivat atmosfääri. |