Draama ja teater (KI8). Perioodil: 2, klassile: 11; H suunale Eesti ajalugu filmis (AJs6). Perioodil: 2,3, klassile: 11; H suunale Botaanika (BIs7). Perioodil: 4, klassile: 11; L suunale Prantsuse keel B1 6. kursus (PKb6). Perioodil: 5, klassile: 11; H suunale Vene keel 6 (VK6). Perioodil: 4, klassile: 11,12 Inglise keel 8 (IK8). Perioodil: 1, klassile: 12 Inglise keel 9 (IK9). Perioodil: 2, klassile: 12 Evolutsioon (BIs9). Perioodil: 3, klassile: 12; L suunale Loovalt luulest (KI9). Perioodil: 4, klassile: 12; H suunale Keemia 7 (KEs7). Perioodil: 4, klassile: 12; L suunale Matemaatika 4. praktikum (MApr4). Perioodil: 4,5, klassile: 12; R suunale Üldistav keemia (KEv5/Kes8). Perioodil: 5, klassile: 12 |
Robootika (TKRO1). Perioodil: 1, klassile: 11,12 3D-modelleerimine ja printimine (3D). Perioodil: 2,3 Tehnoloogia tarbijast loojaks 1 (Programmeerimiskeel: Python) (IF8). Perioodil: 3,4; H, L suunale Praktiline kodukeemia (KEp4). Perioodil: 4, klassile: 11,12; H, R suunale Tarkvaraarendus (Programmeerimise keel: Python) (IF10). Perioodil: 4,5 Enesejuhtimise oskused ja stressiga toimetulek (IÕ7). Perioodil: 5 Füüsika kordav kursus (FÜ6). Perioodil: 5, klassile: 12; H,L suunale |
1. periood | 2. periood | 3. periood | 4. periood | 5. periood |
---|---|---|---|---|
Maailma usundid R,L suunale Ladina keel 3 kl:11,12 Majandusõpetus1 kl:11,12 Kordav matemaatika kursus (ab-kursus) kl:12 H suunale | Usundimaailma suured küsimused R,L suunale Eesti keel (ab-kursus) kl:10 Ettevõtlusõpe kl:11,12 Koolikeemia ”Käed külge!!” kl:11,12 H,R suunale Saksa keel 4 (tase A1.2) kl:11,12 | Religioon praktikas R,L suunale Keemia (ab kursus) kl:10 Aktiivne kodanik kl:10,11 Rahatarkus kl:11,12 Eesti kunst ja muusika kl:12 | Joonestamine 1 L,H suunale Aru ja tehisaru kl:11 Diplomaatia kl:11,12 Orgaaniline keemia II kl:11,12 H suunale Saksa keel 5 (tase A1.2) kl:11,12 | Saksa keel 6 (tase A1.2) kl:11,12 |
- - - - - - - - - - - - - - - - - -
Kursus - Maailma usundid (REL1) Õpetaja(d):Toomas Jürgenstein | |
Klassidele: ; suunale L, R Perioodil: 1 | |
Eeldused: | Puudub |
Teemad: | Temaatiline kese on maailmareligioonid (hinduism, budism, Hiina usundid, judaism, kristlus, islam) – nende õpetused, praktikad ja sisemine mitmekesisus. Senistest üksikutest kildudest komponeeritakse tervikarusaamad, mis aitavad usulisel maastikul navigeerida, mõista iga religiooni ainulaadsust, teha religioonide vahel võrdlusi ning mõista selliste võrdluste piiratud ulatust. Olulist rõhku pööratakse religiooni ja kultuuri vastastikustele mõjutustele. Õpilased saavad praktiliste ülesannete kaudu arendada allikakriitilisust ning arendada religiooni uurimiseks vajalikke oskusi, püstitades küsimusi ning kogudes nende küsimuste vastamiseks vajalikku infot. Õpiülesanded suunavad uurima ja analüüsima allikmaterjale, ärgitavad debateerima aktuaalsetel teemadel, innustavad looma ning allikakriitiliselt lisainfot otsima. |
Hinde kujunemine: | Jooksev hindamine kontrolltööde põhjal |
Lisateave: | valikaine ajal |
Kursus - Usundimaailma suured küsimused (REL2) Õpetaja(d):Toomas Jürgenstein | |
Klassidele: ; suunale L, R Perioodil: 2 | |
Eeldused: | Hea oleks, kui REL1, kuid kohustust ei ole |
Teemad: | See kursus tegeleb igihaljaste küsimustega, mida inimkond on ikka ja jälle küsinud: Miks inimesed usuvad? Kuidas religioon tekkis? Mis on usuline kogemus? Kuidas on seotud religioon ja loodusteadused? Missugune võiks ühiskonnas olla usu- ja südametunnistusevabadus? Kuidas on seotud religioon ja poliitika. Missugused on suhted eri religioonide vahel: koostöövõimalused, usulised konfliktid. Religioon ja kultuur. Missugused on religiooni muutused tänapäeval? |
Hinde kujunemine: | Jooksev hindamine |
Lisateave: | valikaine ajal |