Draama ja teater (KI8). Perioodil: 2, klassile: 11; H suunale Eesti ajalugu filmis (AJs6). Perioodil: 2,3, klassile: 11; H suunale Botaanika (BIs7). Perioodil: 4, klassile: 11; L suunale Prantsuse keel B1 6. kursus (PKb6). Perioodil: 5, klassile: 11; H suunale Vene keel 6 (VK6). Perioodil: 4, klassile: 11,12 Inglise keel 8 (IK8). Perioodil: 1, klassile: 12 Inglise keel 9 (IK9). Perioodil: 2, klassile: 12 Evolutsioon (BIs9). Perioodil: 3, klassile: 12; L suunale Loovalt luulest (KI9). Perioodil: 4, klassile: 12; H suunale Keemia 7 (KEs7). Perioodil: 4, klassile: 12; L suunale Matemaatika 4. praktikum (MApr4). Perioodil: 4,5, klassile: 12; R suunale Üldistav keemia (KEv5/Kes8). Perioodil: 5, klassile: 12 |
Robootika (TKRO1). Perioodil: 1, klassile: 11,12 3D-modelleerimine ja printimine (3D). Perioodil: 2,3 Tehnoloogia tarbijast loojaks 1 (Programmeerimiskeel: Python) (IF8). Perioodil: 3,4; H, L suunale Praktiline kodukeemia (KEp4). Perioodil: 4, klassile: 11,12; H, R suunale Tarkvaraarendus (Programmeerimise keel: Python) (IF10). Perioodil: 4,5 Enesejuhtimise oskused ja stressiga toimetulek (IÕ7). Perioodil: 5 Füüsika kordav kursus (FÜ6). Perioodil: 5, klassile: 12; H,L suunale |
1. periood | 2. periood | 3. periood | 4. periood | 5. periood |
---|---|---|---|---|
Maailma usundid R,L suunale Ladina keel 3 kl:11,12 Majandusõpetus1 kl:11,12 Kordav matemaatika kursus (ab-kursus) kl:12 H suunale | Usundimaailma suured küsimused R,L suunale Eesti keel (ab-kursus) kl:10 Ettevõtlusõpe kl:11,12 Koolikeemia ”Käed külge!!” kl:11,12 H,R suunale Saksa keel 4 (tase A1.2) kl:11,12 | Religioon praktikas R,L suunale Keemia (ab kursus) kl:10 Aktiivne kodanik kl:10,11 Rahatarkus kl:11,12 Eesti kunst ja muusika kl:12 | Joonestamine 1 L,H suunale Aru ja tehisaru kl:11 Diplomaatia kl:11,12 Orgaaniline keemia II kl:11,12 H suunale Saksa keel 5 (tase A1.2) kl:11,12 | Saksa keel 6 (tase A1.2) kl:11,12 |
- - - - - - - - - - - - - - - - - -
Kursus - “Tehnoloogia tarbijast loojaks” (programmeerimiskeel Python) (IF8) Õpetaja(d):Anneli Mägi | |
Klassidele:10, 11, 12 ; suunale H, L Perioodil: 3, 4 | |
Eeldused: | Kursus on mõeldud õpilastele, kel kokkupuude programmeerimisega puudub või on vähene |
Teemad: | Kursuse eesmärk on tutvustada algoritmilist mõtteviisi ja programmeerimist ning sellega seonduvat neile, kel varasem kokkupuude programmeerimisega puudub või on vähene. Kursuse läbinu omandab vähemalt järgmised programmeerimisalased teadmised ja oskused: teab algoritmilise mõtteviisi põhitõdesid ning oskab seda mõtteviisi rakendada; oskab kirjeldada ja kasutada programmi elemente (muutuja, tsükkel, funktsioon jne) programmeerimiskeeles Python; oskab luua lihtsamaid igapäevaelu lihtsustavaid rakendusi; oskab analüüsida probleeme, mille lahendamiseks piisab koolitusel käsitletavast materjalist, ning valib probleemi lahendamiseks sobiva algoritmi; oskab testida loodud programmi tööd, leiab ja parandab puudused; oskab analüüsida etteantud programmikoodi ilma seda käivitamata; oskab leida lähtekoodist vigu ning koodi siluda. Käsitletavad teemad: andmetüübid, muutuja, tingimuslause, tsükkel, sõned, järjend, funktsioon, andmevahetus |
Hinde kujunemine: | Mitteeristav hindamine (A/MA) Kursuse positiivseks lõpetamiseks tuleb: • edukalt lahendada ettenähtud programmeerimisülesanded, • sooritada nädalatestid, • koostada tingimustele vastav digilahenduse arendusprojekt, • sooritada edukalt arvestustöö. |
Lisateave: | e-kursus tunnivälisel ajal |