Draama ja teater (KI8). Perioodil: 2, klassile: 11; H suunale Eesti ajalugu filmis (AJs6). Perioodil: 2,3, klassile: 11; H suunale Botaanika (BIs7). Perioodil: 4, klassile: 11; L suunale Prantsuse keel B1 6. kursus (PKb6). Perioodil: 5, klassile: 11; H suunale Vene keel 6 (VK6). Perioodil: 4, klassile: 11,12 Inglise keel 8 (IK8). Perioodil: 1, klassile: 12 Inglise keel 9 (IK9). Perioodil: 2, klassile: 12 Evolutsioon (BIs9). Perioodil: 3, klassile: 12; L suunale Loovalt luulest (KI9). Perioodil: 4, klassile: 12; H suunale Keemia 7 (KEs7). Perioodil: 4, klassile: 12; L suunale Matemaatika 4. praktikum (MApr4). Perioodil: 4,5, klassile: 12; R suunale Üldistav keemia (KEv5/Kes8). Perioodil: 5, klassile: 12 |
Robootika (TKRO1). Perioodil: 1, klassile: 11,12 3D-modelleerimine ja printimine (3D). Perioodil: 2,3 Tehnoloogia tarbijast loojaks 1 (Programmeerimiskeel: Python) (IF8). Perioodil: 3,4; H, L suunale Praktiline kodukeemia (KEp4). Perioodil: 4, klassile: 11,12; H, R suunale Tarkvaraarendus (Programmeerimise keel: Python) (IF10). Perioodil: 4,5 Enesejuhtimise oskused ja stressiga toimetulek (IÕ7). Perioodil: 5 Füüsika kordav kursus (FÜ6). Perioodil: 5, klassile: 12; H,L suunale |
1. periood | 2. periood | 3. periood | 4. periood | 5. periood |
---|---|---|---|---|
Maailma usundid R,L suunale Ladina keel 3 kl:11,12 Majandusõpetus1 kl:11,12 Kordav matemaatika kursus (ab-kursus) kl:12 H suunale | Usundimaailma suured küsimused R,L suunale Eesti keel (ab-kursus) kl:10 Ettevõtlusõpe kl:11,12 Koolikeemia ”Käed külge!!” kl:11,12 H,R suunale Saksa keel 4 (tase A1.2) kl:11,12 | Religioon praktikas R,L suunale Keemia (ab kursus) kl:10 Aktiivne kodanik kl:10,11 Rahatarkus kl:11,12 Eesti kunst ja muusika kl:12 | Joonestamine 1 L,H suunale Aru ja tehisaru kl:11 Diplomaatia kl:11,12 Orgaaniline keemia II kl:11,12 H suunale Saksa keel 5 (tase A1.2) kl:11,12 | Saksa keel 6 (tase A1.2) kl:11,12 |
- - - - - - - - - - - - - - - - - -
Kursus - Aktiivne kodanik (ÜÕ4) Õpetaja(d):Aare Ristikivi | |
Klassidele:10, 11 Perioodil: 3 | |
Eeldused: | Huvi ühiskonnas toimiva suhtes. |
Teemad: | Käsitleme hetkel ühiskonnas aktuaalseid teemasid, õpilastel endil on võimalus kaasa rääkida teemade valikul. Kindlasti tegeleme kriitilise lugemise ja argumenteerimisoskuse arendamisega, jälgime meedias ning ühiskonnas toimuvat. Kindlasti saavad kaetud majanduspoliitika, sisepoliitika, sotsiaalpoliitika ja välispoliitika. |
Hinde kujunemine: | Mitteeristav (arvestatud/mittearvestatud) |
Lisateave: | valikaine ajal |
Kursus - Sissejuhatus diplomaatiasse (ÜÕ5) Õpetaja(d):Toomas Kahur | |
Klassidele:10, 11 ; suunale H Perioodil: 4 | |
Eeldused: | Eeldusaineid üldiselt ei ole, kuid kasuks tuleb huvi ajaloo, ühiskonnaõpetuse ja geograafia vastu. |
Teemad: | Valikaine kursus „Sissejuhatus diplomaatiasse” annab ülevaate diplomaatia olemusest ja diplomaadi igapäevatööst. Eesmärk on laiendada noorte silmaringi, avades diplomaatia erinevaid tahke selles ametis eduka karjääri teinud diplomaadi pilgu läbi. Põhifookuses on diplomaadi igapäevatöö ja -elu, kuid teadmisi saab ka diplomaatia ajaloost kuni protokolli ja etiketini ning sellestki, kuidas diplomaadiks saadakse. Taotluslikult on kursuse üks rõhuasetusi diplomaadi elukutsega kaasas käivate praktiliste oskuste ja teadmiste õpetamisel, nagu avalikust meediast info sõelumine, memo kirjutamine, viisakas riietumine, lauakombed ning muu vajalik ja arendav noorele inimesele, kes seisab peagi kutsevaliku ees. |
Hinde kujunemine: | Kolmest arvestuslikust kirjalikust tööst vähemalt kahe esitamine positiivsele tulemusele. Lõplik tulemus on arvestuslik ja eeldab vähemalt 80% tundides osalemist ning eespool nimetatud kirjalike tööde esitamist. |
Lisateave: | valikaine ajal |